Hos DIN TØJMAND handler du lokalt - også når du handler online
Din ordre afsendes fra nærmest mulige DIN TØJMAND butik
Gratis levering på ordrer over kr. 300,-
Vær opmærksom på, at alle varer ikke findes i alle butikker
Alle varer købt inden jul kan byttes indtil 7. jan. 2019
0
Varekøb:
Fragt:
DKK 0,-
DKK 0,-
Total:
DKK 0,-
Altid fragtfri levering på bestillinger over DKK 300 og landsdækkende bytteservice
Gå til kassen...

FAQ

Her kan du få svar på mange af dine spørgsmål

Generelle spørgsmål

- Når varen står som udsolgt, får I så flere på lager?
Det sker, at en vare bliver udsolgt. Varelageret opdateres løbende, så du må meget gerne hold øje med, om den ønskede vare kommer på lager igen. Du kan også kontakte kundeservice, som så vil undersøge det for dig.

- Jeg har et spørgsmål til en vare. Hvem skal jeg spørge?

Vi gør vores bedste for at lave gode beskrivelser af alle vores varer i webshoppen. Skulle du alligevel have brug for at få svar på øvrige spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

- Er I e-mærket?

Ja, vi er e-mærket. e-mærket er den danske mærkningsordning, der beskytter dig før, under og efter handel på nettet. e-mærket er et kvalitetsstempel, der viser dig, at vores webshop drives lovligt og etisk forsvarligt.

Spørgsmål om betaling

- Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

I alle vores butikker og her på webshoppen accepterer DIN TØJMAND følgende betalingskort: Dankort, VisaDankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express. Og vi tager ikke gebyer for betaling.

- 

Er det sikkert at bestille online?

Ja, det er helt sikkert! Kreditkortoplysninger formidles via www.dintojmand.dk til PBS på en sikker og krypteret DIBS-forbindelse og gemmes ikke af DIN TØJMAND.

- Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker først pengene fra din konto, når din ordre er sendt.

Spørgsmål om fragt og levering
- Kan jeg afhente min bestilling i en af jeres butikker?

Ja, du har mulighed at afhente din bestilling i vores fysiske butikker. Du vælger selv hvilken butik, du vil hente din vare i, i bestillings- og betalingsforløbet.



- Hvor lang er jeres normale leveringstid?


Normalt vil din ordre blive leveret 1-3 hverdage efter bestilling. Såfremt der er mange varer på din ordre kan det dog forventes, at der kan gå op til fem dage.





- 
Til hvilke lande leverer I?


Vi leverer pt. kun i Danmark.

- 

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme til at modtage pakken, når GLS kommer?

Hvis du ikke er hjemme, når GLS kommer for at aflevere din pakke, leveres pakken i nærmeste Pakke Shop eller tages med retur til et GLS Depot. Du kan nu kontakte GLS for at aftale en ny levering.

Du kan også selv hente din pakke i nærmeste Pakke Shop eller ved et GLS Depot. Du skal hente pakken eller kontakte GLS inden 5 hverdage efter det forgæves leveringsforsøg. Derefter sender GLS pakken retur til os.

Med din fuldmagt kan GLS stille din pakke på et aftalt sted. I så fald betragter vi din pakke som korrekt leveret.

Tekniske problemer

- Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske problemer på webshoppen?


Hvis du, mod forventning, skulle opleve problemer med webshoppen, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Efter ordreafgivelse

- Kan jeg ændre noget i bestillingen, efter den er sendt til jer?

Vores butikker pakker de indkommende ordrer løbende. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt, hvis du ønsker at lave ændringer i din ordre. Hvis lageret ikke har ekspederet din ordre, er det muligt at lave ændringer. Hvis din ordre allerede er ekspederet, kan vi desværre ikke lave ændringer til den.

- Jeg vil gerne ændre leveringsadressen. Hvad gør jeg?


Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt. Kundeservice tjekker, om det er muligt at ændre leveringsadressen og vender så tilbage til dig.

Tracking af ordre

- Hvordan kan jeg spore min ordre?


Vi sender din vare med GLS. Alle varer og gavekort sender vi som pakkepost med pakkesporingsnummer. Du har derfor mulighed for at følge status på din bestilling via pakkesporingsnummeret, vi sendte til din mail, da du modtog din faktura/ordrebekræftelse.
Her kan du følge din pakke hele vejen hjem til dig.

Efter modtagelse af varer

- Jeg kom til at bestille en forkert størrelse. Hvordan får jeg den byttet?


Nogle gange kommer du bare hjem med det forkerte. Måske passer skjorten alligevel ikke til resten af din garderobe? Med vores bytteservice er der heldigvis ingen problemer. Kom ind forbi DIN TØJMAND inden 14 dage, så får du din vare byttet. Du skal bare huske at have din faktura med. Hvis du har glemt den, kan butikken nemlig nægte at bytte.

- Jeg har fortrudt mit køb og vil gerne returnere varen?

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan du sagtens returnere varen inden for 14 dage fra den dato, du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den.

Du skal imidlertid selv betale for fragten, når du returnerer varen pr. post. Returnerer du varen til din lokale DIN TØJMAND er dette gratis, men vi kan desværre ikke tilbageføre pengene til kortholder i butikken. Har du fortrudt dit køb, tilbagebetaler vi varebeløbet til kortholder ved en overførsel til kortholders bank.

Varebeløbet bliver krediteret på din konto inden for 7 dage. Vi vil gerne have, at du udfylder en returseddel med fakturanummer. På retursedlen må du også meget gerne fortælle os, om du vil bytte eller ønsker pengene retur.