VI BYTTER DIN ORDRE HELT FREM TIL 15. JANUAR 🎁

Bestilling og ordre

På denne side finder du svar vedrørende spørgsmål bestilling og ordre.

FAQ

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål vedrørende bestilling på dintojmand.dk og ordre. 

Hvordan bestiller jeg?

Det er nemt og enkelt at placere en ordre på dintojmand.dk. 

Lad dig inspirere blandt flere hundrede styles fra mange forskellige mærker.

Find varen du er interesseret i og vælg herefter farve og størrelse. 

Klik på knappen "Læg i kurv", din varer bliver nu tilføjet til kurven.

Du kan nu vælge at shoppe videre og tilføje flere produkter til kurven.

Når du er klar til at færdiggøre dit køb, skal du klikke på indkøbskurven i højre hjørne.

Tjek om det er du rigtige varer der ligger i din kurv og tryk på "Gå til checkout".

Du bliver nu sendt videre til checkout siden, her skal du udfylde alle felter markeret med *, når dette er gjort klikker på på knappen "Placer ordren".

Du bliver herefter sendt til betalingsvinduet, hvor du skal indtaste dine betalingsoplysninger.

Så snart betalingen er godkendt, vil du modtage en ordrebekræftelse på din email. Hvis du ikke har modtaget den, skal du tjekke dit spam filter og herefter kontakte kundeservice.

Det var det - Din ordre er snart på vej til dig.

Gratis juleindpakning og til-og-fra kort

Er din vare en julegave pakker vi den gerne ind for dig. Ønsker du dette, afkrydser du "Jeg ønsker gaveindpakning” i check-out. Du modtager også et gratis til/fra kort.

Gaver købt fra 1. november kan byttes helt frem til 15. januar det følgende år.

Det er desværre ikke muligt at vælge gaveindpakning under Black Week grundet travlhed i butikkerne.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du har brug for at ændre din ordre er det vigtigt, at du konkakter os hurtigst muligt.

Vi pakker nye ordre løbende. Hvis lageret/butikken ikke har gennemført din ordre, er det muligt at foretage ændringer.

Er den allerede ekspederet, har vi ikke mulighed for at tage imod ændringer.

Alternativt kan du altid bytte dine varer hos din lokale Din Tøjmand butik.

Kan jeg annullere min ordre?

Det er vigtigt, at du konkakter os hurtigst muligt, hvis du ønsker din ordre annulleret.

Har lageret ikke ekspederet din ordre, er det muligt at annullere den.

Er den allerede ekspederet, har vi ikke mulighed for det.

Alternativt kan du altid bytte og returnere din vare hos din lokale Din Tøjmand butik.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter betaling, skal du først tjekke dit spamfilter. 

Hvis der heller ikke her findes en ordrebekræftelse, skal du kontakte kundeservice. 

Fandt du ikke svar?

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål, kan du kontakte kundeservice alle hverdage på webshop@dintojmand.dk